medine02 bu haftada olan anneler ne durumdasın acaba nasil geciyo günler ben 2.sezeryan olacam yarin kontrolüm var acaba bebeğim.kac kilo olmus ve ne zmna gun verecekler
Islim123 medine02 canım benim doktorum 39 gibi sezeryan yaptığını söyledi ben normal istiyorum. Tam 36 da 2900 du kilosu
Derininannesii medine02 35+5 te 2850 di kilosu. Cuma günü 37 haftalık olcaz kontrolüm ve çatı muayenem var. İlk doğumum normaldi umarım bu da normal olur dr durumlardan dolayı çok beklemek istemediğini söyledi inş kendi sancılarım gelir 🤲🏻
medine02 Derininannesii insallah hayirlisiyla normal dogum yaparsınız benimki mecburen ilk doğumun sezeryan oldu oglumun kalbi durmuştu şimdi kızıma hamileyim allah nasip ederse yine sezeryan olucam
Derininannesii medine02 sizinki de insallah ilkinden daha kolay olur da hemen toparlanırsınız sağ Salim kucağımıza alalım inşallah ☺️
Islim123 medine02 inşallah canım seninde hayırlı doğumun olsun inşallah sağ saglim alalım bebisslerimizi kucagimiza
Cosmicdancer 36+1 olduk bugün kontrolüm vardı bebeğim 3.585 gr olmuş doktorum çok şaşırdı ve normal doğum olucak 🤭
Buse14 Cosmicdancer ben 33 haftalık hamileyim bebeğim 2 kilo 364 gram ve haftasına göre baş çapı büyük böyle giderse sezeryan yaparım dedi doktorum
Ceren4444 medine02 31. Haftada gittim en son ozamn sormustum bidaha haftaya gidicem canim bklim ne desin
heyeCANm Bende 36+3 üm ve nerdeyse bir ay olacak doktora gitmeyeli. Oglum nasil bilmiyorum hic. Yarin gidip görcez insallah