Kızlar bir hafta önce gitmiştim kese erken olmasına rağmen gözlüktü bugün de idrarumda yanma şikayeti var die gittim dr zor gördü keseyi idrara sıkışık değildim çok gelişmemiş sanki kese dedi moralim bozuldu daha küçük benim hesabıma göre 4 haftalık adet tarihime göre 6 haftalık birde yeni olmama rağmen mide yanması için gaviscom ve idrar yanması için toz verdi içmemeli miyim 🤔zararı olmaz mı bebeğe