Kızlar 1 tane 10lu hastane çıkışı
1 tane 8li hastane çıkışı
2 tane 5li takım
7-8 tane 0-3 alt üst pijama takımı
Şuanlık 3-4 tane 3-6 ay pijama takımı
7 tane penye 2 tane kalın battaniye(2-3 tanede müslin örtü alıcam)
Yenidoğan çıtçıtlı:5 tane
0-3 ay çıtçıtlı:6-7 tane
3-6 ay çıtçıtlı:10 tane
4-5 tane ayaklı pijama
3-4 tane ayaksız pijama
20 tane ağız mendili
10-15 tane çorap
2 tane iç-dış zıbın aldım.Canım benim aldıklarım bunlar suan eksiğim yada fazlam mı var bilmiyorum ama belki işini görür çevremden duyumlarımla bu kadar oldu.Mayıs sonu haziran başı doğumum.Yazlık kıyafet almalımıyım bende onu bilmiyorum 🙈