Merhaba Bugün kontrol amaçlı doktora gittim. 11+4 deyim . Doktora cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz dedim biraz daha merak edin erken daha dedi biz olsun söleyin dedik ben erkeğe benzettim dedi ama tam terside cıkabilir dedi .. Başına gelen varmı doru bir benzetmemidir?