Kızla oğlanla alakalı değil. Biraz yapıyla çoğunlukla hormonla alakalı. Birde çağımızın getirdiği hayat tarzıylada alakası var. Benimde ilk hamileliğim. Annem 4. tane doğurdu. Bizim şartlarımızdan farklı bi şartlarda hemde. Yokluk, kaynana, elti, görümce hepsi bir arada hemde. Ama benim yaşadığım şeylerin hiçbirinide yaşamamış. Benim 3 Aydan sonra 6 aya kadar çok kötü geçti. Aşırı sinirli, agresif, mutsuz, pişman, eşinden ayrılmayı bile düşünen bir insana dönüştüm ve istenen bir gebelikti. Panik atağım bile oldu. Doktorumda bile dediği, günümüz kadınları maalesef hamileliği kaldıramıyor diye. Çok şükür zamanla geçti. Dediğim gibi biraz kişiyle, eşle ve hormonlarla alakalı. 40. Haftamızda geldik şok şükür. Heyecanla bekliyoruz