brnr09 Kızlar merhaba. 19+1im göğüs ucum çatlıyor gibi kuruyor bembeyaz oluyor. Sizce ne iyi gelir? Önerebileceğiniz bir krem vs var mı?
Cafede brnr09 bendede oldu zeytinyagi surdum bi damla krem gibi yedirdim hic bise kalmadi benim catlamisti bile sanki bebek emmis gibi bnce doguma kadar en azindan her banyodan sonra nemlendirsek iyi olcak
UrasEgeninannesi brnr09 aynı durum bende de var malesef. Tek göğsümde. Henüz ne kullansam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Cicekyavuz84 Duşta kimyasal duş jellerini asla kullanma, dove beyaz sabun kullan. Çıkınca da göğüs uçlarını kakao yağı, bebe yağı, Hindistan cevizi yağı, zeytin yağı gibi doğal yağlar sür. İç camasırını penye kullan yada hiç takma. Sağlıklı günler