Gunes_Ozcan Kizlar ben hep 30 günde adet oluyordum .bu ay iki haftadır gecikiyor .on gün geciktiginde test yapmıştım negatifti .böyle olupta sonradan gebe olduğunu öğrenenler varmı acaba