Betul_01 Valla bende ilk gebeliğimde hiç kurtulamadım İdrar yolu enfeksiyonundan benim doktorum tekrarladığı zaman üromisin ya da monurol veriyordu tek şase şeklinde bi kere gece yatmadan kullanıyorsun o kadar şimdi tahlil baktıramıyorum hemşireyim zaten ama büyük ihtimal idrar yoku enfeksiyonum var yine doktorumada giremiyorum eşimden üromisin istedim getirsin bu akşam kullanacağım en azından şu süreç geçene kadar idare etsin🤷♀️