Yani bunlar belirti sayılır mı bilmem ama
Benim adetime bikaç gün vardı ilk defa ayağıma magnezyum eksikliğinden ötürü kaynaklanan kramp girdi ilk defa yaşadım böyle birşey. Tabi o gün bişeye yormadım nerden bileyim ertesi gün otururken ağzıma birden kan kokusu geldi çok enteresan ben hatta ozaman dedimki ne bu şimdi hamile olmiim😂😂 sonra 4 gün geçti adetimden ama. Şüphelenmiyorum arada gecikmelerim olurdu bi akşam dar bir pantolon giymiştim karnımı sıkmış bir gaz sancısı ölüyorum sandım hareket bile edemedim acile götürdüler kucakta o derece. Nyse doktor adetin geçmişsse birşey yapamam dedi ilk önce gebelk testi yapalım dedi orda hamile olduğumu öğrendim 🤰🏻