Neri canım mumkun değil bebek var kalğ atışı yok demesi sen yanlış anladın bellıkı. cunku önce bebegın kesesı oluşur oınra beslendıgı kese içinde sonra kalp atışı en,son bebek gözükür yanı bebegı görmek ıcım nersen baksan 2 haftan var. kalp atışı 4 haftalıkken mumkunatı yok duyulmaz stres yapma.