Merhabalar hanimlar bebegimin erken gelme riski vardi ama sonra durdu birden 37 haftayi bulduk cok sukur. Doktorum bugun alttan muayene etti ve bebegin Kuyruk sokumu tarafinda takildigini Soyledi bosuna sanci cekme Bu kadar sanciya gelirdi sezeryanla alalim dedi daha once bu durumu yasayan var mi