Yenianne123 Selam arkadaşlar bugün 9.hafta ama kalp atışını duyamadık doktor geç döllenme olabilir haftaya tekrar gel dedi ama ben biraz huzursuz oldum başına böyle bişey gelen var mı aranızda
rojbn Yenianne123 canm ben de son adet tarihime göre 8. haftayım dün gittim kalp atışı için daha çok küçük duyamıyorum haftaya gel dedi bende çok huzursuzum aklımdan bir an çıkmıyo inan. Ama 10. haftaya kadar da duyulabiliyormuş öyle deniliyo. Allah hayırlısını nasip etsin🤲🏻
Elifckroglu Yenianne123 cihazdan cihaza farkediyo canım 1 saat arayla iki farklı doktora gittim 8 beya 9 haftalıktı tam hatırlamıyoeum ilkınde hiç bişi yokken 2. De cok net duyduk
Yenianne123 rojbn İnşallah canım Rabbim en kısa zamanda duymamızı nasip etsin geç döllenme olabilir falan dedi ama ben gene de çok huzursuzum
Yenianne123 Elifckroglu bende aslında gitmeyi düşündüm başka doktora ama vazgeçtim haftaya gel dedi bir hafta daha beklicem