Merve12 Sinemkr 16. Haftamdayim Fransada yasiyorum doktorum cinsiyet icin erken 22.23. Haftada ogrenilir dedi cok sacma buldum bende ogrenmek istiyorum 🙁
ElifKarata Sinemkr kaçıncı haftandasın canm ben öğrenemedim henüz göstermiyor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Perimm Sinemkr Sağlıkla kucağına alırsın inşallah,bende Eylül annesiyim henüz cinsiyetimiz belli değil..aslında 14.haftamda doktorum %80 kız dedi,ama çok fazla kendimi kaptırmak istemedim burda okuduklarımdan sonra..herkesin gönlüne göre olsun dileğiyle
Nuranaliayaz1 Benim şuan tam 16 haftalık kız ama biz 13 haftalıkken öğrendik bir oğlum vardı şimdi kızım olacak inşallah 🙇♂️
ilknursarsoy Sinemkr bizde salı günü öğrendik oğlumz olcağnı doğum nasipse 10 eylül gbi şuan 16 😍6 oldk rabbim hepimzi bir avazda kurtarıp hayırlı kuzucuklar nasip eylesin inşAllah
SinemCanbaz Sinemkr biz de 15+6 dayız 2 hafta sonra öğrenicez inşaallAh 🙏 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin
Hayalimiz Bir oğluşum oluyor benimde Allah'ın izniyle 17+4 olduk Eylül ilk haftası Doğum olur dedi doktor hepimizi Allah kurtarsın stres sinir yapmadan geçirip kavuşalım ballarımıza sağlıkla 🙏🏻❤
arzuu3469 17+22deyim erkek dedi doktor 14.hafta kizlar benim bulantim gecmiyo kilo almadim siz ne durumdasiniz
mugeaykut arzuu3469 Benimde bulantılarım devam ediyor canım 16+3 olduk bizde bugün kontrolde doktoruma söyledim kimisinde uzun sürebiliyor dedi , Zofer diye bir hap kullanıyorum anca öyle rahatım
mugeaykut Bende kısmetse Eylül annesi olucam bugün kontrolümüz vardı cinsiyetini öğrendik 16+3 oğlumuz olucak 😍😍
Sinemkr mugeaykut ooo aynıyız canım hafta ve gün olarakta 👶🏻 Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍❤