Sudenur06 çok merak ediyorum bende 27.haftaya girdik 25.haftda rahatsızlanıp doktora gitmiştim hafta sonuydu mecbur devlete gittim bebek iyi falan dedi boy kilo söylemedi bende o heyecanda unuttum sormayı 🤦🏽♀️ Şu aralar da virüsten gidemiyorum zaten kendi doktorum da memleketimizde bu hafta eşimin izni vardı izinler de kapatıldı artık ne zaman giderim bilmiyorum 🤷🏽♀️