DamlaNur29 ozlemfatih bende yattığımda ve oturdugumda hissediyrm canım ilk gebelikte normalmiş ama suan için tam anlamıyla herşeyni hissedemiyosun zaten kıpırtı ve sanki kayıyor gibi oluyo içinde 💙