Kızlar merhaba. Bende 2-3 gündür inanılmaz bir ağız kuruluğu var ağzımın içi kuruyor sürekli. Burundan nefes alamıyorum uzun zamandır tıkalı ama önceden böyle olmuyordu bu aralar çok kuruyor. Şekerime de bakıyorum normal seviyelerde, yüksek değil. Neden olur acaba ya