Meliha3534 Selam kizcelerim .nasilsiniz ?sizlere bi soru sormak istiyorum.simdi ben 28+6 hamileyim.bazi yerlerde 29 haftalik hamile gozukuyorum.ama ben soranlara 28 haftalik hamileyim diyorum.simdi ben kac haftalik hamile olmus oluyorum?.kafamda deli sorular 🤔
pelinsss Meliha3534 ben mesela 19+2 yim ama 20. İnci haftanın içindeyim çünkü dolu dolu 19 u bitirdim ve geçtim
Glshhh28 Meliha3534 haftanız tamamen dolduğunda o hafta başta yazar. +dan sonrası ise haftanıza ek aldığınız günlerdir. Yani 28 haftanız dolmuş üstüne 6 gün almış. 29. Haftanızın içindesiniz :) yarın ise dopdolu 29haftalık olmuş olacaksınız.
Gamzelibebek00 Canım ben Banu çiftçiyi uygulamasınıda takip ediyorum şuan 30+6 yım 31.haftada olduğumu gösteriyor