Rukiye29 benim bildiğim kadarıyla 32 tam dolduğunda çalışır veya çalışamaz raporu almanız gerekiyordu. Mesela ben çalışır raporu aldım raporda 37. Haftaya kadar çalışır yaZıyor zaten son hafta 37. Oluyor. Doktor çalışmak istemediğinde 37. Haftaya kadar dayanamam dersen hastaneye geliyorsun raporu çalışamaz olarak değiştiriyorsun dedi bana.