Semay_ucan bizimde kan uyuşmazlığımız vardı ama ilk gebelikte o kadar sorun olmaz deniyordu. Benim ilk haftalar kanamam olmuştu acile gittiğimizde bi iğne yaptılar ama kanamam devam etti az az, ertesi gün kan uyuşmazlığı iğnesi oldum direk kesildi. Yani önemli bu kan uyuşmazlığı iğnesi ben erkendem oldum ama 28de falan tekrar yaparız demişlerdi şuan 18 haftalığız.