Sevdiss_17 canım uyuşturmadan yapılacak bir işlemse yaparlar ,sadece uyuştırucu iğne falan vuramıyolar,genelde 2. Trimester da diş problemlerinin halledilmesi sağlıklı ,1.ve 3. Trimester da önerilmiyor.fakat dediğim gibi belki basit birşeyse yaparlar ,birde doktoruna sor parol içebilirsin hem gebelikte içilebiliyor hemde diş ağrısına parol iyi geliyor