cocukgelisimcielmas çok normal bi süreçtesin. Bende kontrole gittiğimde öğrenmiştim dünyam başıma yıkılmıştı. Tepki bile veremedim. Kürtaj olmak istemedim 1 hafta içimde kaldı. Doktorum çok zor ikna etmişti beni. 1 hafta sonra gece 3 te ve 5 te dil Altı Hapı almıştım rahmim açıksın diye. Sabah 6 da da hastaneye gitmiştik. 8 de kürtaja alındım ama çok ağlıyordum son kez canlanmıştır belki diye bile baktırmıştım. Uyandığımda arrık yalnızdım 2 hafta da evde kendime gelemedim. Sürekli ağlıyordum eşim ne zaman fenalaşsam beni gezmeye dışarı çıkarırdı özellikle de geceleri. Zor süreçler ama inan bana azalıyor. Acın geçmeyecek ama azalacak. Bu arada bu kaybımdan önce de kimyasal gebelik geçirmiştim. Biz genetik testleri yaptırdık hep bebeğim de patalojiye gitmişti. Sizde araştırın isterseniz. Rabbim hayırlı vakitte sağlıkla yeniden nasip etsin.