Sevoo34 Bebeğimin olmasını çok istiyorum ama test yaptım ve negatif çıktı sizce testler yanıltabilir mi?
Sevoo34 Aslında daha geçmedi takvime göre yarın adet görmem lazım ama bebeğimin olmasını çok istiyorum bende dayanamadım test yaptım oda tek çizgi çıktı😔