Tomrisme Benim bebeğim şu an 5+3’de. Keseyi gördü doktor, iki hafta sonra çağırdı. Sizde durumlar nasıl? ☺️
Semos37 Tomrisme hayırlı olsun kuzum 😍 bende cuma günü gidicem doktora ayın 4 ünde 400 dü değerlerim göremedi 6 gün sonra gel dedi 🙏
Gulerdem Aslında uygulamada 5 haftaydım görmedi ama doktor tahminen 4 haftalık demişti hangisi doğru acaba 🤷 Tomrisme
Ebru9120 Tomrisme aynı gündeyiz seninle. Beni de doktor 2 hafta sonra çağırdı. Keseyi gördük geçen hafta
Tomrisme Benim tahlillerimi yapmadı iki hafta sonra yapalım dedi aklıma takıldı inşallah önemli değildir🙏🏼 Senin de hayırlı, uğurlu olsun. Sağlıcakla büyüsünler inşallah ☺️🥰
Gulerdem 6+2yiz bizde 1 hafta önce gittim keseyi görmedi 15 gün sonra gel dedi insallah kalp atışını da duyarız 7+2 falan oluyoruz giderken 😊
Asminnil Gulerdem canım şuan haftalara çok takılma 8 haftalıkken çocuğun gelişimi tam ortada olduğu için haftası tam netleşiyor ben 6 haftalıkken gittiğimde 3 gün oynuyor dedi 8 haftalık gittiğimde şuan tam görüyorum 1 hafta oynuyor oda geç döllenmedir dedi
Tugce-75 Tomrisme ay kuzular ben bugün öğrendim hamile olduğumu 4+2 suan adet tarihime göre erken diye suan gitmiyorum doktora 6. Haftamda gitmeyi düşünüyorum 😊 sizce gitmelimiyim
Ahmtmmm Kuzular değerleriniz kaç adet ne kadar gecikince verdiniz tahlil en son ben mat 1 de olmuştum ayın 6 sonda tahlil verdim