Yagmuraksu17 Kızlar ben 13+5 haftalık hamileyim ve dişimde apse var siz de hamileyken böyle bi durumla karşılaşıp tedavi ettirdiniz mi tedavisi nasıl 🤷🏻♀️
esideger Yagmuraksu17 evet canım 3 dişime dolgu yaptırmak zorunda kaldım bi dişimde malesef kanal tedavisi oldu. Uyuşturmuyorlar orası biraz kötü oluyor :(
Mugetkmk Ben yaptırdım canım. Gittiğim de ilk 3 ay ve son 3 ay müdahale etmediklerini ortadaki 3 ay doktor izniyle müdahale ettiklerini söylediler. Doktorumdan izin aldım o belgeyle de önceden kanal yapılan dişim ağrıdan dolayı 4 buçuk aylıkken çekildi
esideger Yagmuraksu17 birinde ilk 3 ayımda olduğum için. Sonra dayanabildiğimi görünce diğerlerinide uyuşturmadan yaptı bebeğe zararı olmasın diye