Minikkuzuma Merhaba sevgili Anneler kuzum 5 aylık oldu devletin verdiği 300 TL doğum paramı alamadım e devlet baktığımda da şimdi başvuru yoktur diyor ki başvuru yaptık doğum parasını alamayanlar varmı 🤔???
Minikkuzuma Minikkuzuma senin buraya kadar taşımışsın başlığımıda bu katagoride kim görecek cevap verip yardımcı olacak bana ????