Bekeb valla spinalden hiç korkma arkadaşımla bir haffa arayla doğurduk onun spinali tuttu ve yine olsa yine spinal sezaryen yapardım diye ortalıkta geziyor 😊 zaten anlatıyım size detaylı. Odadan alıyorlar sizi giriyorsunuz ameliyathaneye anestesi uzmanı sizi sedyede muayne ediyor belinize omuriliğinize bakıyor sonra sizi öne eğdiriyor o sırada sizi 2 hemşire tutuyor kıpırdamayın diye. Sonra yavaşça iğneyi yapıyor inanın hissetmiyorsunuz ciddiyim. Sonra tık bir ayağınıza elektrik akımı geliyor sonra diğer ayağınıza .Hemen doktor geliyor Önünüze bir aparat koyuyorlar bir örtü seriyorlar doktor sizi boyuyor boya dediğim batikonluyor heryerinizi vajinanız göbeğiniz vs heryerinize sürüyor bildiğiniz tepsi yağlar gibi bu kısımlarda başınızda mutlaka anestezi uzmanı duruyor asla ayrılmıyor hatta şöyle söyliyim herkes gidiyor bittiğinde bile o yanınızda kalıyor. Neyse sonra doktor sizi uyuşup uyuşmadığınıza bakmak için kontrol ediyor ben uyuşmadım diye direk bana genel anestezi yaptılar. Sonrası için arkadaşımın anlattıklarını paylaşıyım doktor daha başlamadım demiş muayne ediyorum hazırlık yapıyorum derken cart diye bebeği vermiş kucağına🤟🏼 5 dkda bebek 20dkda o cıkmış. Şahsen ben genele döndüğümüz için bebek yine 5 dkda ama ben 45 dk sonra falan anca cıkmışım. Arkadaşım diyorki çekiştirmeleri vs hissediyorsun ama acı yok ellerini de hissettim ama rahatsız etmedi zaten ne olup bittiğini anlayana kadar bitiyor dedi.