Kızlar 15 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktorum çok güzel ilgilendi herşeyine baktı 4 ‘lü tarama testine gerek yok bir sıkıntı göremiyorum gayet sağlıklı dedi çok mutlu oldum sıra geldi cinsiyetini öğrenmeye dedi ve baktı doktorum “KIZ” dedi bu benim ilk gebeliğim eşime hamile olduğumu söylediğim ilk zaman kızım geliyor diye çok sevinmişti içine mi doğdu ne kızım olacakmış o kadar mutluyum ki ya uçuyorum resmen rabbim isteyen herkese nasip etsin bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin inşallah 🙈😂😂😂😍