Adetim 6 gün var ldrar testim negatif çıktı niye erken yaptım kürtajdan sonra insan daha çok istediği için😔 belirtilerim önceki hamileliğim de ki gibi sarı sümük gibi akıntı ve göğüs hassasiyeti çok mu erken yaptım yardım eder misiniz? Böyle erken yapıp sonra dan hamile olduğunu ogrenen varmi 😔