Mevaaaa5555 Kızlar 12 haftalık hamileyim elimi böyle karnımın altına doğru hafifçe bastırdığımda böyle hareket ediyor hissedebiliyorum bebeğimi ama emin olamiyorum hissedebilen var mı bu şekilde
Gokser Mevaaaa5555 henüz çok erken, ben hiç düşünmüyorum hissedebileceğinizi. Gazdan olabiliyor o haftalarda😬
Zeyk Mevaaaa5555 o gaz normal gaz değil yalnız bagirsaklarin rahim büyüdüğü için yer değiştiriyor ve haliyle gaz sıkışması segirmesi ve hareketleri yaşam mümkün. Sen gazın yok sanırsın fakat şuan yaşadığın ya gaz bağırsak hareketleri yada kendi nabız atışın🤗
Gokser Mevaaaa5555 haftama girdim, benimki halay modunda zaten😂😂 şu anda bebeğiniz 7 ila 10 gram arası. Yani halka hissediyorum diyorsanız, bişiy diyemiyorum 🤷🏻♀️
Pelo_00 Mevaaaa5555 çok erken. bebek hareketleri 17.haftadan sonra yavaş yavaş hissediliyor ya da 20.haftadan sonra hissedenler oluyor. Karnınızda nabız atışı gibi oluyor ve kısa sürüyor. Şu an dokunduğunuzda hissedemezsiniz.
Zeyk Mevaaaa5555 Ultrason da hareketlerini görürsün fakat (limon kadar olduğunu düşünürsek 6cm yaklasik) hissetmem imkansız Çünkü çok minik. Az daha bekle yakında hissedeceksin
kelebegim123 Mevaaaa5555 çok erken o haftalarda hissetmek sanki biraz imkansız gibi canım bide ilk gebelikse eğer daha geç hissedilir diyor doktorlar ben 18. Haftamda hissemiştim 12. Hafta çok erken o büyük ihtimal damar atmasıdır veya göbek atımıdır 😇
Emk5341 Mevaaaa5555 valla canım bebek diye gazımı okşadığım çok olmuştur 😂😂 bebeğin hareketlerini gerçekten hissedince o haftalarda hissettiğinin yanılsama olduğunu anlayacaksın. Birazcık daha sabır ☺️
Ayse-gul Ben iki üç dört aylık arasinda. Hep hissettim damar gibi hep atıyordu doktorada söyledim hissettmezsn filan dedi ama benden iyi bilecek değil 😁 hissediyom sol tarafım durmadan damar atiyo böyle 😊