Merhabalarr. Bu gebeliğimden önce iki tane kürtaj olmuştum ama kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmamıştım. Benim kan grubum a - esimin 0 + doktorum ilk başta 28.haftada vurulursun demişti suan virüsten dolayı vurmuyor test yap ona göre dedi test yaptım negatif çıktı sizce bir sorun olur mu