Kızlar 2 ay önce korunmayı bırakmıştım. Gebelik istiyordum regl olmama 2 gün var fakat ben bu aralar çok halsizim, kasik, bel agrım çok var ve 1 saat önce dayanamayıp test yaptım tek çizgiydi. Şimdi baktım 2.çizgi hayal şeklinde var yok gibi. Ne yapacagimi bilemedim. Varsa korku da başladı bir an 🥺