Mom47 merhaba. Ben 25. haftamdayim. Cildim normalde kurumaya zaten
cok meyilliydi, hamilelikte gozle gorulur bicimde karin bolgem kurumaya basladi. Catlaklarin en buyuk sebebi de cildin susuz ve kuru kalmasiymis. Bunun oncelikle, iceriden (gunde 2 litreden fazla) su icerek nemlendirme yapmamiz en onemlisi. Bunun yaninda tabii kremlerle nemlendirmek gerek. Tavsiyem; oncelikle “su bazli organik bir nemlendirici” Ben Lireac kullandim ve farki kullanir kullanmaz gordum. Yapiskanlik hissi birakmiyor, hemen emiliyor ve tum kurulugu aldi. Ayrica hindistan cevizi, badem, kakao yaglarini karistirarak kullaniyorum. Sahsi fikrim, yaglar yalnizca koruyucu bir tabaka olusturuyor. Esas nemlendirmeyi Lierac tarzi nemlendiriciler sagliyor. Ikisini de kullanarak combo etki olusturabilirsiniz :)) Ama eger cildiniz yapisal olarak catlamaya meyilliyse ya da genetiginizde varsa her sekilde catliyormus. Bir de vazelinin her turlusunun icinde petrol kalintisi oldugu icin doktorlar bebis sagligi acisindan onermiyorlar. Bilgilerinize efemm :)