Merhabalar bugün 37. Haftaya girdim, çatı muayenesi oldum kendimi çok kastım ama korkulacak bi şey yok arkadaşlar öyle acıtan bi şey değil ben kendimi çok kastığım için doktor zorlandı sadece yoksa öyle canım falan yanmadı ilk kez çatala çıktım o yüzden galiba onun psikolojisi biraz Farklı bence ondan oldu, korkanlar için yazmak istedim canım yanmadı yani