Herkese sağlıklı günler dilerim. Şu kötü günlerde sagligin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlıyoruz. Yaklaşık 1 hafta önce idrar tahlilinde kum çıktı o zamandan beri böbreklerimde bir ağrı vardı en son sol kasığımda bir yanma hissettim daha sonra doktora gittim çünkü Bebek karnımda çok katılıyordu taş gibi oluyordu karnım idrar ve kan tahlili verdim sonuçlarımda bir şey çıkmadı Doktor Erken doğum riski olduğunu söyledi ve Progestan 200 miligram verdi dün gece idrarımı yaptıktan sonra çok fazla su geldiğini hissettim doktoru aradım müşahade altında tutmamızı söylediler hastaneye gittim turnusol kağıdı ile baktılar ancak bunun amniyon sıvısı olmadığını söylediler. Serum ile sabaha kadar bekledim eve geldim hala ara ara karnimda az da olsa kasılma oluyor sizde bu durumu yaşadınız mi