Umudum47 Merhaba güzel anneler ben 4 aylık hamişim iki seferdir bebek bi türlü göstermiyor 5 aylık cinsiyetlerini öğrenen varmı ve cinsiyetiniz ne denildi 5 ayda teşekürlerr şimdiden 😇😇😇😇
Asli91 Umudum47 biz o kadar beklemedik 😊 12. Haftada kız dedi doktorumuz geçen haftada detaylıya girdik 21.haftada o da kız dedi🤗 inşallah en kısa zamanda öğrenirsiniz insan çok merak ediyo.😊
Umudum47 Asli91 canım valla benim ki göstermiyor yarım saat baktı ne kız dedi ne erkek beşinci ayda gel bakalım dedi 🙄🙄
Buse24 Bnm de kız 16 haftalık iken belli oldu hatta ilk göstermedi doktorum çikolata ve meyve suyu iç dedi yarım saat sonra baktı ve kız dedi şuan ise 27 haftalık hala kız 😁
Aysellll Benimde göstermedi 16-17 haftalarda 22 haftasında öğrendik kesin kız olduğunu. Kızlar nazlı oluyor derler gec gösteriyo bence sende de kız o yüzden göstermiyo sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil🙏🙏😘