skaya Üç gecedir adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor. Kasıklarım kopuyor resmen. Sizde durumlar nasıl? Normal mi bu durum?
Btlbtl35 skaya merhaba bende geçen hafta aynı şikayetle gittim doktora nst ye bağladılar sancılarım başlamış nidilat ve serumla durdurduk 3 gece kaldım hastanede idrar yolu enfeksiyonu çıktı o başlatmış sancıyı bol su iç ve doktorunla konuş istersen canım