Normal canım benim de 5 haftalıkken kese görüldü dedi doktor sekreterine embriyo görünmedi Falan dedi tatildeyken devlet hastanesine gitmiştim doktor da gıcık biriydi boş gebelik mi dedim hiç bi açıklama yapmamıştı ben de ilk gebelik olduğundan anlamadım da boş falan sandım.1 hafta sonra özeldeki doktoruma gelmiştim 6 haftalıkken göründü kalp atımını da alttan dinletmişti erken olduğu için ultrasonda duyulmamıştı alttan bakınca duyuldu.Senin de yakın zamanda görülür bekle bakalım ☺️