Duygukc dün doktordaydım ara ara ağrılarım oluyo dedim önemsemedi normal dedi geçiştirdi rahim büyüyo sonuçta dedi karnımda sert dedim (ben normalde de zayıfım) elledi bişey olmaz dedi,ama kasılma derken kramp mi demek istediniz, kasılma farklı birşey çünkü onun bu haftalarda olmaması lazım