Gulsum_coskun Merhaba hanımlar ben 6 haftalık hamileyim ve vajinamdan akıntı geliyor virüsten dolayı hastaneye gidemediğim için korkuyorum normal midir acaba ?
Yaseminozel Gulsum_coskun benim başından beri var akıntım enfeksiyon vardır diye tahlil aldılar temiz çıktı 19 haftalığız haşa geliyor
Siibeell Gulsum_coskun evet normal benimde öyleydi 20 haftalıgız halada devam ediyo ara ara çogalıyo kokusuz ve yeşil olmadıgı sürece sıkıntısız oluyo kokulu felan olursa enfeksiyon olabiliyo
Fts2020 Gulsum_coskun normal canım korkmana gerek yok ilk haftalar hep soruyodum doktoruma normal oldgunu söyledi 32.3 üz hala var akıntım
Kardelen_des Koyu renkli kötü kokulu olmadığı sürece normal. Açık, berrak bir renkte, kokusuz olmalı.
Gulsum_coskun KubraaC çok eskiden ara sıra oluyordu ama hamile olmadan önce bayadır yoktu ama şuan hergün geliyor o yüzden