Merhaba hanımlar öncelikle şöyle başlayım ben 2017 de bi doğum yaptım acil sezaryana girmek zorunda kaldım kızımın kalp atımları yavaşlamıştı 40+5 te yapmıştım kontrole diye gitmiştim Ankara Zübeyde de yaptım suyum idrarımla birlikte gitmiş o yüzden kızımda içerde kakasını yemiş ve acil sezeryan oldum genel anestezi ama sütüm gelmedi bu dada şimdi 30 haftalık olduk ama korku sardı genelmi olsam spinal mi korkuyorum