HulyaDogann 18 haftalık hamileyim . Doktor bi türlü böbreği göremediğini söylüyor. Ve suyum da normale gore hafif az. Çok endişeliyim. Ama bisi söylemek için erkenmis. Bu tarz bi durum yasayan var mı ?