CananAkdag Kızlar sabak 9.30 gittim şok markette eşşm ve görümcemle beraber aldığımız ganimetler hepsini çok beğendim ürünler kaliteli https://imgyukle.com/i/QEFgOM https://imgyukle.com/i/QEFcVy https://imgyukle.com/i/QEFhUh Siz neler aldınız bebişlerinize 👶🏼💕
MinikTavsanim CananAkdag bende seninkilerden aldım pike almadım ekstra bebek sandalyeside aldım fiyatı gayet uygun ve kaliteliydi👍🏻
CananAkdag mervealtinipek41 Hadi ya olsun benim oturduğum yerde adım başı şok market var gerçi gittiğim markete hepsi gelmişti hepsini aynı yerden aldık 🤗
CananAkdag Durkayaelmas Evet baktım ebebekten aldıklarımla aynı hiçbir farkı yok canım kumaştan anlarım ondan aldım zaten ama pikeler ve nevresim efsane güzel bayıldım
CananAkdag MinikTavsanim onuda eşim almış eline napıyon o ne dedim olsun ya diyo bu çocuk hiç büyümicekmi diyo alalım dursun diye 😂😂😂 pikeleri güzeldi ama bitane alsaydın keşke
Deletedmom115 https://hizliresim.com/bwLzwO Duru granülleri a101′e geçip aldım, müslin örtüleri görünce annem kızdı, metre işi alıp dikicem alma bir daha diye 😂
CananAkdag Gul_02_ibrahim Aminnn canım benim son eksiklerdi onlarda tamamlandı sağlıkla gelsin minnoşlar 🤗🤗😍😘
Deletedmom115 CananAkdag aynen ben de dedim beni yargılama 😂😂 ilk kez bir şey aldım çok heyecan vericiydi
CananAkdag MinikTavsanim olsun bence gene gelebilir beklemede kalmak lazım 😊 sabunu bende almadım ya dalin aldığım için almadım
Yeliz06 CananAkdag Aynn öyle sevkiyatimiz yok dediler. Geçen hafta A101 den almıştım. 1 ayı geçkin oldu bimdende almıştım. Hastene çıkışı birde müslin için gitmiştim. Geçen haftalık 101 ürünleride çok güzeldi. Nasip kısmette yokmuş