Pazartesi günü çatı muayenem yapıldı.Açıklık ve yumuşama olmadığı için egzersiz yapmam gerektiğini söyledi doktorum.ertesi sabah biraz spor yaptım falan. Gün içerisinde kahverengi akıntım geldi ama sancım falan hiç bişi yoktu önemsemedim o yüzden bugün yine kahverengi akıntı geldi ama yine sancım ağrım falan yok bebekte gayet hareketli.Sebebi ne olabilir ki???🙄 (38 haftalık hamileyim)