Kızlar malum koronadan dolayı hastanelerde doktor sıkıntısı var ikili tarama testimin sonucunu göstermek için eşim gitti değerler çok iyi bi sıkıntı yok ama ecopirin başlayalım demiş 3lü tarama testine de gerek yok demiş sizce yaptırmalı mıyım ve ilacı kullanmalı mıyım kan cıvırttığını söylediler biraz tedirgin oldum çünkü düşük tehlikesi atlattım bu arada şuan 15 haflığım şimdiden teşekkürler