Cansu0120 Kızlar selam ben 36+5 deyim. Dr um haftaya artık cati muayenesi yapmam lazım dedi. Aranızda olan var mi? Nasil oluyor neyle bakıyor parmağı ile mi yoksa simir alınan aletle falan mi ölçüyor. Ben biraz korkuyorum açıkçası ağrılı mj lütfen yazin
Elif578 Cansu0120 37+2 de oldum iki parmağına jel döküp vajinana bakıyo bastırıyo kenarlara içe filan 5 saniye filan sürüyo kasmasan acımaz ben kastığım için biraz ay filan yaptım ama şimdi tekrar yapacam dese korkmam 😀
Kerem-inannesi Cansu0120 yaa ben 37+4m geçen hafta gittim 2 gün once yine gittim belki yapar diye ama hala cati muayenesine dair.bisey demiyor.
Eylulmother Ilk gebeliğim hep skntintiydi alttan baktılar sürekli alıştım artık hiç acimiuo tabi kendini kasmassan serbest bırak canım kendini başka şeyler düşün kasarsan aciyo