Damla3234 Merhaba 19 haftalıkken bebek aşagıda dediler bugün gittim 20 haftalık hamileyim bugün doktora gittim bu seferde bebek çok aşağıda dediler Protestan diye bi ilaç verdiler böyle Birsey yaşayan var mı acaba