Sssscicek 13 haftamdaym elim ayagm tutmuyor xok halsizlik var ogledn snra boyle oldm.. aranzda voyle olan varmi hic
Sedasude Sssscicek bendede oluyodu canm dinlen biraz gecer cok yorma kendnı gecmezse bi doktora gidersin
Umudum47 Sssscicek sarımsak yedinmi bugün canım ben sarımsak yiyince aynı oluyorum tansiyonun düşmüş demekki bir tuzlu ayran iç kendine gelirsin
Sssscicek Yk yorulnadnda bulantilarm btnisti bgn bi kusma halsizlk el ayak tutmuo resmen 🙁 acile gtsem bse yaparlrmi ki