Sjjdjdjdj Merhaba kızlar 18+5 bugün sabah birden bişey aktığını hissetim baktığımda kahverengi akıntı hemen doktora gittik kanama alanı oluşmuş proloton iğne ve progestan verdi aranızda yaşayıp atlatan var mi morel olsun 😕
TubaUludonErgn Sjjdjdjdj temiz bir kan ise Kordon yanında damarlarda olabiliyormuş ben iki haftadır yasiom sana verilen ilaçlar dışı bebeğe ciğer geliştirici verdiler 29 hafta benim. Tam yatış dinlen mümkün olduğu kadar kalkma en azından 32. Haftaya kadar dedi benim iki yaşında bebeğim var imkansız ama. Rahim ağzı iyi sorun yok benim doktorun dedikleri bu bebeğin hareketlerini hissediosan takip et
Aysdgrmnci Sjjdjdjdj maalesef ben iki gün hastanede Sjjdjdjdj maalesef ben de 20′ye doğru gidiyorum 2 gün hastanede yattım ama hala uğraşıyorum. Sürekli tetikteyim ve inanılmaz kaygılıyım…
Ist3434 Aysdgrmnci @Sjjdjdjdj ya ben ilk 3 aydan sonra rahatiz kanama olayimiz fln biter saniyordum ilk gebeligim boyle postlari okuyunca korkuyorum. Niye kanama olusuyor ki agir bisey mi yapiyorsunuz? Veya baska bir sorun mu var?
Aysdgrmnci Ist3434 ben öğretmenim okula gitmek dışında hiçbir iş yapmadım. Neden olduğunu hala bilmiyorum doktorum kanama bölgesinin azaldığını söylüyor ama hala kahverengi şekilde geliyor. Hiç anlamış değilim, ne zaman geçecek neden oldu…
Ist3434 Aysdgrmnci aslinda arada perinatologa gitmek lazim en azindan icimiz daha rahat olur bence onlar daha detayli bakabilirler.. Benimde doktorum lekelenmem gelince bisey demedi insan haliyle merak ediyor. Ve bende hic bisey yapmadigim halde oldu anlamadim. Yere dusen seyi bile egilip almiyordum siz dusunun 😀
Aysdgrmnci Ist3434 sizin de arada kırmızı olarka peöeteye geliyor mu benim birwz geliyor çok az sonra tekrar yine aynı koyu ve lekelenme..
Anne_Karina Aysdgrmnci benim nerdeyse bir aydır o şekil devam ediyo kahverengi leke sonra kanama sonra yine lekenlenme 😕
Ist3434 Aysdgrmnci cok sukur benim gelmiyor.. 10 gundur progestani da biraktirdi doktor ona ragmen gelmiyor bisey. Insallah sizinde kesilir. Doktor bisey dedimi? Kanama alani varmiymis?
Anne_Karina Aysdgrmnci 16.haftadayım doktor bebek iyi dedi haftaya tekrar gidicem ama hep diken üstündeyim tabi bir kez düşük yaptım hep içimde bi korku tedirginlik var
Aysdgrmnci Ist3434 benim şu an açık kahve lekelenme şeklinde geliyor ama günde ¾ damla. Umarım ben de normal halime dönebilirim. Kanama alanı yoktu ama plesanta rahme yakın olduğu için dendi.😞
rabbiminemanetleri Aysdgrmnci kahve akıntı oldu mu benim kahveydi simdi sarıya dondu sanki icimden bi ses bitiyor diyor
rabbiminemanetleri Aysdgrmnci insAllah ya yatmak zor Rabbim yatmak zorunda olanların yardımcısı olsun