Yesilim Kızlar ikinci bebegime hamileyim doktorum dedi 5 yıl içeriisnde tetonoz aşısı olduysan gerek yok vurulmana fakat saglık ocagımdaki hemşiire keisn gelmen gerek diyip duruyor anlamadıö hiç bişey ya
Aysegulyeter Yesilim cnm eger 2 doz vuruldusan ikinci gebeliktete vurulman gerekiyor. Ama 6 doz vurulduysan ömür boyu vurulmana gerek yok. Doktorum oyle demisti bana. Ben simdi gebeyken 2 doz vuruldum dogumdan sonrada kalan 4 dozu vurdurucam ikinci gebelikte vurulmamama gerek kalmicak.
brcaky Tetanoz çok gerekli bir aşı değil şu zamanlarda çünkü, yine paslı bişeyle bir durum yaşarsanız aşıyı o zamanda vurdurabilirsiniz
Yesilim Aysegulyeter bende öyle biliyodum ama doktorum 5 yıl içerisinde vurulduysn gerek yok dedi 2018de dogm yapmstm ozaöan 2 doz vurulmusfm
SelinAli Benim ilk gebeliğim kızlar yarın ilk aşıyı yaptırıcam nasıl oluyor şişlik ağrı falan oluyor mu? Aşıdan çok korkuyorum normalde serum kan aldırmadan falan korkmuyorum hiç ama aşı diyince bir tuhaf oluyorum 😕
Bsarkzolu SelinAli merhaba kişiye göre değişiyor bence ağrıma olayı ilk doz hafif ağrımıştı bende 2. Dozda hiç hissetmedim çok hafif bi ağrı oluyor tabiki 😊
Elif_karabulut SelinAli SelinAli bende hıc agrı fln olmadı aşı yapılırken de cok hafif agrıdı bende aşıdan cok korkarım ama hıc korktuğum gibi olmadı canım
SelinAli Teşekkürler kızlar İnş bende de ağrı olmaz benim için yapıldığı an önemli o andan korkuyorum 😀