Burcuyyy
evet normal. Günde üçe çıkar fırçalamanı. Bir de extra soft diş fırçası kullan. İmkanın varsa paradontax diş macunu kullanmanda da fayda var. Ama paradontaxı günde bir kullan. Kalan iki fırçalamayı başka bir macunla yap. İpana pro expert öneririm. Geçmezse doktoruna bi danışıp andorex veya kloroben gargara yapabilirsin günde 2 defa. Hala devam ederse doktora gitmen gerekebilir çünkü çürük veya başka bir durum kaynaklı kanaman oluyor olabilir. Geçmiş olsun canım 😊